2022-06-24

Rozwiń swoje umiejętności podczas warsztatów „Kariera i Rynek Pracy”!

Stypendystki i Stypendyści, Wolontariusze i Wolontariuszki!

Zapraszamy na warsztaty „Kariera i Rynek Pracy”.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 26 czerwca!

Warsztaty pozwolą na rozwinięcie Waszych kompetencji i wiedzy potrzebnej do wejścia na rynek pracy i pokierowania własną karierą. W tym roku widzimy się stacjonarnie w Warszawie!

KIEDY I GDZIE?

W Warszawie, w dniach 1-3 lipca br.

CO OFERUJEMY?

  • Nocleg dla uczestników wydarzenia od 1 do 3 lipca i wyżywienie.
  • Zajęcia praktyczne dzięki, którym, odpowiemy na pytania:
  • Skąd czerpać wiedzę o rynku pracy, jak poruszać się na portalach?
  • Jaką forma zatrudnienia jest najkorzystniejsza dla studentów?
  • Jak budować swoje doświadczenie zawodowe jeszcze w czasie studiów?
  • Jak napisać CV i list motywacyjny?
  • Jak budować wizerunek eksperta w sieci?

Oprócz tego, drugiego dnia odbędzie się symulacja Assessment Center – podczas, której dowiecie się jak wygląda ten etap rekrutacji, na co zwrócić uwagę podczas assessmentu i jak się przygotować. Następnie wcielimy się w rolę uczestników i sprawdzimy umiejętności pracy w grupie i rozwiązywania problemów.

Udział w warsztatach to także szansa poznania innych Stypendystek i Stypendystów pomostowych i ciekawego spędzenia czasu. W trakcie wydarzenia zaplanowaliśmy też dla Was wieczorne spotkanie integracyjne w interaktywnym barze.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ?

Stypendystki i Stypendyści Stypendiów Pomostowych oraz Wolontariuszki i Wolontariusze Projektora, wszystkich lat studiów

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Aby zgłosić się na warsztaty wypełnij formularz zgłoszeniowy – masz czas do 26 czerwca!

Decyduje kolejność zgłoszeń!

NASZE EKSPERTKI I EKSPERCI:

Karolina Walecka

Koordynatorka Funduszu Sektor 3.0. Od 12 lat związana z trzecim sektorem. Od 2015 roku pracuje w programie Sektor 3.0 i Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, gdzie skutecznie udaje jej się wspierać społeczności dzięki nowym technologiom. W FRSI realizuje także projekt z Good Things Foundation, gdzie pracuje nad narzędziem do badania i wzmacniania umiejętności cyfrowych organizacji pozarządowych w Polsce. Doświadczenie zdobywała realizując projekty społeczne w rodzinnym Stoczku Łukowskim, gdzie wraz z przyjaciółmi założyła stowarzyszenie Inkubator Kreatywności Społecznej.

Karol Molendowski

Prawnik w kancelarii Legalden. Aktywne działania w organizacjach studenckich wykształciło w nim nowe, świeże spojrzenie na istotne problemy społeczne. Pomimo młodego wieku zdobył doświadczenie w wielu instytucjach prawniczych takich jak prokuratura, instytucje finansowe i kancelarie. W pracy stawia na otwartość umysłu, szukanie nowych nietuzinkowych rozwiązań i indywidualne podejście do każdej sprawy.

Agnieszka Ciećwierz

Współzałożycielka firmy Sigmund Polska http://sigmund-polska.pl/ ekspertka Her Impact – specjalizuje się w testach kompetencyjnych oraz psychologicznych wykorzystywanych w procesie rekrutacji, bilansów kompetencji, oceny pracowniczej, zarządzania i rozwijania talentów. Wspiera firmy w badaniu kompetencji i potencjału pracowników oraz kandydatów do pracy, jak i również w opracowywaniu procesów HR-owych- w tym układaniu procesów rekrutacyjnych, indywidualnych planów rozwoju pracowników, wdrażaniu oceny pracowniczej, badaniach satysfakcji i zaangażowania pracowników. Równolegle prowadzi wykłady i szkolenia z kompetencji miękkich oraz takich tematów jak: Rekrutacja oparta na kompetencjach, Wywiad behawioralny w praktyce, Constant Feedback, Zarządzanie Pokoleniami w organizacji oraz wielu innych. Jest też prelegentką i panelistką podczas wydarzeń branżowych, autorką licznych artykułów oraz książek „Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji” oraz „Rekrutacja oparta na kompetencjach. Znajdź i rozwijaj idealnego pracownika„. Prowadzi również swojego bloga, gdzie dzieli się wiedzą HR-ową (www.aciecwierz.pl)

Anna Jadwiga Orzech

W Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zajmuje się kierowaniem działu komunikacji, tworzeniem społeczności i tym, jak ułatwić wspieranie WOŚP za pomocą nowych technologii. #GirlBoss kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi, którym doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Razem z zespołem zdobywczyni PRotona, 13 nagród w konkursie Złote Spinacze, 3 nagród Effie oraz wyróżnienia Golden Arrow. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku, dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne. Z wykształcenia i zamiłowania filozofka i socjolożka. Kocha książki i czeską Pragę. Ma słabość do krajów Bliskiego Wschodu.

Paulina Cholewińska

Swoje doświadczenie budowała w projektach w zakresie public health oraz w środowisku startupowym. Obecnie pomaga organizacjom w tworzeniu ich lepszego miejsca w internecie, a dużą część jej pracy stanowią strategiczne audyty komunikacyjne i komunikacja marek na Instagramie. Z dumą wspiera #nonprofitPL w zakresie digitalu takich wydarzeń jak Pol’and’Rock Festival czy Festiwal Sektor 3.0, Związana z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Ceni sobie interdyscyplinarne podejście do projektów oraz dążenie do spójności i szczerości w komunikacji. Z pasją śledzi twórczość reklamową i społecznie użyteczną kreatywność.

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w terminarzu oraz programie warsztatów.

Warsztaty finansowane są przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności.

Organizatorem warsztatów jest Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości.

Autor i Partner Strategiczny:
Partnerzy:

Koalicja Lokalnych
Organizacji Pozarządowych

Współpraca:
Patroni medialni:
Realizator Programu